I dag er det akkurat et r siden meg og min venninne drog til Australia, nrmere bestemt Sydney. Det var to spente jenter som ikke visste helt hva som ventet oss da vi begynte reisen vr den syvende april i fjor. Jeg kan med hnden p hjertet si at det som ventet oss var et eventyr jeg ikke har opplevd makan til. Vi storkoste oss i verdens skjnneste leilighet i det fineste landet og den fineste byen jeg vet om. Australia tok virkelig pusten fra meg og jeg har aldri hatt et s stort nske om dra tilbake til et sted. Turen vr var s fin, med koselige samtaler, mye vandring i gater og parker, oppdagelsesferder til strender og sm fjell, fallskjermhopping, bading, god mat og god drikke, fint vr og stygt vr, shopping i butikker og shopping p stem markeder, sightseeing, kenguru fikk vi mte og vi fikk ogs sett hvor Home and Away blir spilt inn. Gy gy gy! Som jeg savner denne turen! Siste kvelden vr der nede drog vi inn til byen og sg p soldnedgangen over Harbour Bridge. En helt nydelig avslutning p en nydelig tur, noe som bildene ikke helt rettferdiggjr.

Heihei! Har fortsatt litt bilder igjen fra den nydelige turen meg og Anine hadde til Sydney i vr. Vi gjorde mye forskjellig dere nede og en dag beskte vi Chinese Garden of Friendship. Det er en utrolig fin kinesisk hage som ligger nede ved havnen i Sydney. Var s koselig vandre i s nydelige omgivelser og vret var helt p topp s vi hadde virkelig en fin dag denne dagen!

For en syk syk syk opplevelse det var hoppe i fallskjerm! Hadde egentlig aldri trodd jeg kom til trre gjre noe snn noengang, men s fant jeg plutselig ut at jeg ville hoppe i fallskjerm da vi var i Australia. S ja, da hoppet jeg da. Var ufattelig skummelt kaste seg ut av flyet for det fles jo veldig unaturlig. S var det fritt fall i rundt 45 sek og det likte jeg ikke haha. Men nr fallskjermen kom opp ble jeg meget glad og avslappet og nt resten av hoppet. Utsikten der oppe i fra var helt syk som dere kanskje ser p noen av bildene. Utrolig glad jeg hoppet og mest sannsynlig kommer jeg nok til gjre det igjen for si det snn!

Photo: Anette(for det meste, jeg har tatt de av hun da)

For en fin tur med en fantastisk fin reisepartner! Paris er virkelig en av mine favoritt byer her i verden! Det er s nydelig her, og spesielt nr det er s fint vr som vi hadde! Vi fikk gjort masse p de fem dagene vi var her, vibeskteSacr-Coeur, Notre Dame, Disneyland, Montmartre, og Louvre blant annet. Var ogs en tur i toppen Eiffeltrnet og der mtte vi kjpe litt overprisa champagne, s klart. Vi bodde i en utrolig skjnn leilighet oppe i18 arrondissement. Her stortrivdes vi og hadde den fineste balkongen hvor vi nt noen flasker vin med nydelig utsikt. Anette var superflink og tok masse masse bilder, s mer kommer. Holder p lage et eget innlegg fra Disneyland og s har jeg litt antrekksbilder fra denne nydelig by.

Masse reiseinlnlegg for tiden, men har s mye jeg vil vise dere! En av de frste dagene vre i Sydney spaserte vi gjennom Royal Botanical Garden. Jeg har aldri vrt i en botanisk hage fr, s ikke gale at den frste jeg gr i er i Sydney. Hagen var utrolig nydelig med flotte blomster og trr. Man kan g gjennom hagen og ned til Opera huset og man kan g et ganske langt stykke langs sjen. Dette var utrolig fint og behagelig komme unna byens brkete gater litt. Det eneste jeg syns var negativt her var alle fuglene som gikk rundt, hahah. Jeg er livredd for fugler og syns derfor dette var ganske s skummelt. Reiste heldigvis p tur med den flinkeste fugleskremmeren jeg kjenner s det gikk egentlig ganske bra da.

Hei alle sammen! Var jo som sagt i London forrige uke og da tok jeg noen bilder jeg ville dele med dere. Vi hadde fint vr, deilig temperatur, spiste god mat og hadde mye godt i glasset. Hadde en helt fantastisk tur med min kjre pappa! Vi beskte ogs to universitet der borte, og det gjorde ting mye klarere i forhold til en avgjrelse. Fikk godt inntrykk av begge, men har ikke bestemt meg helt enda. Hper alle har en bra uke!

Endelig skal jeg tilbake til denne flotte byen jeg ble s forelsket i forrige gang! Meg og Anette reiser snart og jeg gleder meg helt vilt! Forrige gang jeg var der var i 2012 s begynne bli en stund siden. Da reiste jeg med mormor og min sster og vi hadde en helt fantastisk tur. Satser p det blir like bra denne gangen! Skal prve ta like mange fine bilder n og s da har jeg litt vise dere nr jeg kommer hjem til helgen. Hper alle fr en super mandag!

Vi beskte Bondi Beach to dager i lpet av turen vr, og begge dagene gikk vi inn til Bronte som er en strand litt lenger borte. Det gr en fin coastwalk bortover her og er absolutt verdt teste ut. Den ene dagen gikk vi enda lenger innover til Coogee, dette anbefales ogs gjre! Man ser s masse fin natur og det er jo s deilig med litt sjlukt! Gleder meg til jeg en gang skal tilbake hit!

Heihei, tenkte bare titte innom fr vi drar avgrde til flyplassen. Blir to spennende dager med masse inntrykk og jeg gleder meg veldig. Er glad pappa er med meg s slipper jeg huske all informasjonen helt alene og s har jeg litt moralsk sttte. Gleder meg! Snakkes plutselig!

Her kommer et bildedryss fra vr fantastiske tur til Sydney! Vi opplevde utrolig mye p tre uker der nede. Jeg hoppet i fallskjerm, vi beskte Palm Beach og Bondi Beach, en dyrehage og fikk ellers sett det meste av byen Sydney. Har mange mange flere bilder, men har delt de litt opp i tema innlegg s det kommer mer. Vi hadde fint vr store deler av turen, med unntak av et par dager da en kraftig storm herjet i New South Wales regionen. Vi klarte oss liekvel fint og koste oss inne p kjpesenter og i den koselige leiligheten vr. Vi leide denne gjennom airbnb og var utrolig fornyd! Alt i alt har det vrt en helt fantastisk tur med et helt fantastisk reiseflge! Kan ikke tro hvor fort de tre ukene vi var der gikk. De fly rett og slett forbi og plutselig mtte vi reise hjem igjen. Kunne godt tenkt meg vrt lenger, men tror kanskje det er lurt reise hjem fr man blir lei. Vet ikke helt jeg, men om man har lyst dra hjem den dagen hjemreisen kommer har man kanskje vrt for lenge?

Kofferten er pakket, passet er funnet frem og jeg kjenner jeg er utrolig klar for reise n! Det er under et dgn til vi setter oss p det frste flyet til
Amsterdam. Videre derfra skal vi ta fly til en flyplass i Sr-Kina fr turen endelig gr videre til Sydney!
Jeg gleder meg utrolig mye! Det skal bli fint komme seg litt vekk og oppleve noe nytt sammen med en av mine favoritt personer.
Har funnet litt inspirasjonsbilder fra rundt om kring i verden mens jeg sitter her og teller ned timene til avreise.

Kan nesten ikke vente til 7. april, da setter meg og min fineste Anine kursen til Australia, nrmere bestemt Sydney!
Gleder meg s utrolig mye! Blir spennende oppleve et helt nytt sted ingen av oss har vrt p fr. I tre uker skal
vi vre i Australia, med en koselig leilighet i Sydney som base. Dette blir s bra!

N er det snart et r siden meg og Anette var i Kbenhavn. Det var en fantastisk tur der vi shoppet, satt p cafe, spiste god mat og shoppet enda litt mer. Etter denne turen er Kbenhavn blitt en av mine favoritt byer. Den er s koselig og man kan liksom finne sm unike cafeer og steder spise. I sommer drog jeg tilbake til Kbenhavn med familien og vi hadde noen helt supre dager. For si det p den mten blir det nok ikke s altfor lenge til jeg drar tilbake.

skjrt og hatthm tee og jakke weekday veske tiger of sweeden sko reebooks sokker topshop solbriller urban outfitters

I psken var jeg s heldig f reise til London med min fine mamma, min kjre sster og kjresten hennes. Det var en kjempe koselig tur med fint vr, shopping, god mat og noe godt i glasset i tillegg til fantastisk selskap. Legger med litt bilder fra en av favoritt byene mine og et antrekk. Gikk med hatt hver dag der borte, sykt hrlig for da trenger jeg ikke tenke p om hret blir flatt utover dagen haha

Fine fine London! Dette var siste dagen vr, da var vi p Madame Tussauds og tok London Eye. Fikk ogs shoppet litt, s dagen ble veldig bra. Vret var ikke s veldig mye skryte av, s bildene er ikke de aller beste, menmen.. I dag er jeg ikke helt i form, s derfor har sofaen vrt min beste venn sammen med te og greys.Ha en finfin kveld!

Hei dere! Her ser dere litt bilder fra fine, kalde London. Var utrolig kaldt der nr vi var der, men jeg hadde ullgenser og pelsjakko mi, s da gikk det fint. Tok veldig lite bilder, men her ser dere noen utenfor hotellet vrt i Paddington, og noen er tatt oppe med Hyde Park. Vi tok mye undergrunn der borte, og siste dagen tok jeg den faktisk alene fordi ingen andre ville vre med meg og shoppe. Fltes som om jeg bodde i London da. Elsker hvertfall storbyer! Fler meg s "hjemme" der, sikkert fordi ingen er like og alle har p en mte sin egen unike stil. Men n skal jeg sove, m vre vken til en ny skoleuke.. Hper alle fr en fin uke!

Heisann! Kofferten er pakket, jeg koser meg med iskaffi og det er bare en time til vi reiser til flyplassen. Gleder meg masse n kjenner jeg! Har aldri vrt i London s gleder meg til se byen og s klart til shoppe! Har skrevet ned mange fine antrekk i min ste notatbok som jeg skal g med i London. Elsker planlegge og skrive ned, fler jeg har mer kontroll d. Ellers er reiseantrekket mitt enkelt, bestende av en svart bukse og dongeriskjorten fra carlings som ble brukt i de to forrige innleggene. Skal prve ta masse fine bilder til dere og s skrives vi nr jeg kommer hjem, alts p tirsdag blir det vell. Kommer kanskje ett innlegg i lpet av helgen som er forhndskrevet, sprs om jeg fr tid. Ha en nydelig helg alle fine! Det skal hvertfall jeg!

Heisann! Her er litt bilder fra dag tre i Paris. Da tok vi tog til Disneyland og det var s gy!! Flte meg som en femmring igjen og mtte s klart kjpe minni rer. Vi gikk rundt med noen andre som reiste p samme tur som oss, tok noen berg og dalbaner og litt snne andre greier. P kvelden var det en parade med masse lysende vogner. Det var utrolig kult og da fikk vi se alle disney figurene! , jeg koste meg utrolig mye den dagen!! Ha en finfin dag!

Hei og hopp! Her er litt bilder fra andre dagen vr i Paris. Vi beskte Sacre Coeur kirken som dere ser verst, Sainte Chapelle der glassemaleriet er fra og Notre Dame. Vi gikk ogs litt rundt i Paris og shoppet litt og snn. Om kvelden gikk vi ned igjen til Notre Dame og da var det noen folk utenfor som lekte med ilden holdt jeg p si. De sjonglerte med brennende greier og rokket rokkeringer som brant. Hvertfall litt kult og se p. Ha en nydelig dag dere!

Forhndskrevet innlegg, jeg er nok i bryllup no! Antrekk kommer kanskje til uken.

Bedre sent enn aldri? Her er bilder fra min, mormor og min sster sin tur til Paris i august. Jeg er litt sen med legge ut bilder, men de komme nr jeg fr tid. Her er hvertfall dag en, da var vi oppe i Eiffeltrnet, beskte Triumfbuen og spiste p Champe Elysees. En utrolig fin start p turen. Ha en fin ondsdagskveld videre!

Yoyo! Her er resten av bildene jeg tok i New York. De er tatt siste dagen vr der borte nr vi var p snn guidet busstur. Det var ddsfint vr og snn 30 grader, s ganske varmt sitte p toppen av den derre bussen. Hvertfall ser dere bilder av Empire State Buliding, Macy's, Chinatown, FN bygningen og litt til. , savner det snn nr jeg ser p bilder. Gler meg til reise bort igjen en eller annen gang i fremtiden, selvom det nok blir en god stund til.. Dagen i dag har gtt med til konf til min fine sster. Har kost meg sykelig mye og spist altfor masse kake.. Men det er jo det snne dager er til for. N er jeg trtt og sliten og gler meg til legge meg.Peeeace ouuut og god natt! <3

kjole forever 21 dongerijakke vintage belte american apperal smykker american eagle sko deena & ozzy

maxi skjrt bikbok by jenny skavlan genser forever 21 dongerijakke vintage veske hm solbriller accessorize

maxikjole topshop skjorte hm dongerijakke vintage veske hm solbriller mango sko accessorize

Hei p dkkar! Her er en liten bildeserie med noen antrekk fra NYC som jeg ikke har vist dere, eller dere har vell sett litt sneakpeaks men.. Dongerijakken og vesken ble brukt en del der borte for si det snn. Vesken er perfekt strrelse, akkurat plass til kamera, mobil og bankkort og dongerijakken er min skatt! Ellers gikk jeg mye med klr som var lett ta av og p nr jeg shoppet og veldig lite accessorise s ikke mange gye antrekk. Dere har ftt de beste! De verste er forresten fra nr vi var p musikal! Ha en fantastisk kveld!

Yoyo! N sitter jeg p skolen og har spanskblokkdag, s tenkte jeg kunne legge ut noen flere bilder fra NY. Her ser dere rockefeller center bde om dagen og om kvelden, der det er skytebane og snn konferansesenter. Dere ser ogs times square om kvelden og noen bilder fra helikopterturen vr! Sykt koooonge alts! Om noen skal NY m dere ta dere en tur i helikopter og se byen slik, det er s fantastisk awesome! Ellers kommer det flere bildere senere en gang, siden det ble for mange med alt i ett innlegg! See you!

Hei fantastiske mennesker! Her er litt bilder fra dag to i verdens fineste by, alts fra fredag! Litt fraTime Square, m&m butikken, Central Park og diverse. Har ikke rukket poste de fr, men det gr vell egentlig ganske greit for alle. Ellers er vi nettopp kommet inn, har vrt p musikal, sykelig bra! Skal fortelle dere mer i innlegget som kommer fra lrdag. I dag har vi ogs ftt shoppet en del, gtt en del og kost oss masse! Elsker livet her borte, og for si det snn dette er ikke siste gang jeg reiser hit! Men skal sove n, i mren er det helikopter tur og mer shopping! Love yo guys <3 sjast!

shorts diy sko toms blazer og veske hm tee fillippa k solbriller cubus belte vintage

Heisann snuppedupper! Livet her borte er ingenting annet enn fantastisk! S mye inspirasjon overalt! Idag har vi vrt i Central Park blant annet og ftt shoppet en del rundt om kring! Ellers har jeg ftt mange nye favoritter i klesskapet og noen nye sko. Elsker det ene paret helt sykt mye! Skal vise dere engang! Ellers ser dere mange av mine "gamle" favoritter i antrekket over, feks shortsen og blazeren, loove! Og toms sko, takk og lov for at jeg har hatt de i dag, har vrt s sykt mye ging at det skulle ikke vrt mulig! Men bra med litt "trening" for porsjonene her borte er s store at jeg ikke klarer spise halvparten engang. Det var faktisk en kelner som trodde jeg ikke likte maten siden jeg nesten ikke hadde spist og ville gi meg noe ant.. Jeg derimot var jo s mett at jeg trodde jeg sku sprikke, s hadde hun komt med en like stor porsjon av noe ant hadde jeg skreket!

Skal vise dere flere bilder fra byen i mren, er s trtt n! Go natt dere fine der hjemme!

Hei p dkkar! Her er litt bilder fra i gr, tatt fra taxien og hotellrommet vrt for det meste. Men alts, denne byen er bare s utrolig fantastisk! For det frste er alle utrolig hyggelige, for det andre er det s mange forskjellige folk s alle inspirerer liksom p sin mte og for det tredje er det masse masse bra butikker! Stortrives allerede for si det snn, og det beste av alt er at vi vknet klokken syv og solen skinner som bare det! Nydelig skal jeg si dere! Tror dette kommer til bli en konge dag!

I gr kveld var vi ute og gikk litt nr vi kom og senere var vi ute og spiste p TGI Friday og s gikk vi ned til Time Square! Helt sykt fint og kult, og alt det der! Fikk kjpt meg to kjoler i gr og n er det snart ut igjnn shoppe mer. Hehee, deilig vkne s tidlig fordi vi fr s mye ut av dagen, men er ddstrtt om kvelden da. Men n m vi g og finne en plass og spise frokost og s blir det vell noen starbuks i dag og! Ha en nydelig dag hjemme! Jeg storkoser meg :D

dongerijakke vintage skjorte hm tee gina tricot bukse kappahl

Hei nydelig folk! Nr dere leser det er jeg p vei til flyplassen, p flyplassen i Bergen eller Oslo eller langt oppe i luften. For n dere er dagen kommet for avreise til byen som aldri sover. Hallo, er helt sykt!!!! Reiseruten vr er fly fra Bergen til Oslo, og s videre derifra og direkte til New York! Jeg har faktisk ikke ord hvor mye jeg gleder meg, selvom det egentlig ikke har gtt opp for meg enda.. Men skal ikke plage dere mer med min glede! Over ser dere en sneakpeak p reiseantrekket, kan hende dere fr litt mer bilder, fr se nr jeg lander! Ellers skal jeg prve blogge der borte, vist jeg har internett og snne greier. nsk meg god tur da!!! Love you all kjre lesere, dere er blitt s flink kommentere, makes me so happy!

Gjett hvor jeg skal da? NEW YORK! Ja, du leste riktig. Det er s syyykt, men den 12. april reiser jeg, Marte og pappa til byen som aldri sover. Jeg gleder meg som en liten unge, dette er liksom drmmebyen av alle drmmebyer! S nr vi er der borte skal vi p musikal p Broadway og vi skal fly helikopter over hele byen. Kan dere tenke dere noe s awesooome?

Kjenner nesten jeg er litt misunnelig p meg selv.. Skal hvertfall shoppe masse der borte og bare nyte det. Vi reiser jo bort den 12. april som er en torsdag, og vi lander der i to tiden. S reiser vi hjem igjenn mandag kveld. Blir s utrolig kongee!! Gler meg!!!!!

Kristinetm

Legg meg til som venn

April 2016 Mars 2016 Februar 2016 Januar 2016 Desember 2015 Oktober 2015 September 2015 August 2015 Juli 2015 Juni 2015 Mai 2015 April 2015 Mars 2015 Februar 2015 Januar 2015 September 2014 August 2014 Juni 2014 Mai 2014 Januar 2014 Juli 2013 Mars 2013 Februar 2013 Januar 2013 Desember 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 August 2012 Juli 2012

antrekk bare bilder beauty Blogg inspirasjon London mote reise studie SYNN tanker til vanlig tips video

Sk i bloggen

Linker

blogg.no F din egen blogg!

Design

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen m avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger p
blogg.no og annonser p bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktr for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.